Beslenme kadar uykuda önemli !

Merhabalar, aranızda diyet yapan veya da spor salonuna gidip vucudunu geliştirenler var. Çoğu kişinin yaptığı ve anlayamadığı bi sorunla karşı karşıyayız. " Diyet yapıyorum fakat az kilo verdim. " veya " Hergün çalışıyorum fakat gelişemiyorum. " gibisinden konuşmalar duyuyorum. Siz spor salonuna gittiniz, daha sonra geldiğiniz de uyumayıp bilgisayar başında sabahladınız. Sonra da gelişemiyorum diye ağlamaya devam etmek yerine uykunuzu da bir düzene sığdırsanız çok iyi olur bence. Uykunun önemini anlatayım. Uyku, dediğim gibi beslenme kadar önemlidir. Çünkü siz spor salonunda çalışıp eve geliyorsunuz ve ardından öylece gelişmeyi bekliyorsunuz. Hayır efendim öyle olmaz. Eğer siz gelişmek istiyorsanız vucudunuzda ki proteinlerin çalışma saatini de ayarlayacaksınız. Siz eve gelip öyle durursanız bu protein ne zaman işlevini gösterecek. Ne zaman vücudu yenileyecek, geliştirecek ve kendine getirecek.
Eğer ki siz uyku düzeninize dikkat ederek programınızı sürdürürseniz, daha etkili bi sonuç alacağınıza kefilim.


0 yorum:

Yorum Gönder